Bli medlem

Som medlem får du...

Läs mer »
Aktuellt schema

Vad kan jag träna idag?

Visa schema »
Boka pass

Boka pass i förväg

Klicka här »
Anmälan

Våra olika arrangemang

Gå till blanketter »

Gruppträning

BODYPUMP® BODYBALANCE® Core-träning Seniorträning 60+ Aqua "Vattenträning" Yoga Spinning by Polar Zumba Fitness SH'BAM® Funktionell Styrka Core Behind TRX-Gruppträning Mammaträning SPRINT™ 3D-träning CXWORX®
Core-träning


Core: En vältränad rygg och mage ger bra kroppshållning och balans! Core är ett 30 minuters pass där du stärker bålpartiet. Vi använder ibland delvis pilatesbollar som är både roliga och effektiva träningsredskap.

För att passet ska bli så effektivt som möjligt - kom gärna uppvärmd.

Ett bra pass att kombinera med andra träningsformer ex. spinning, promenader, styrketräning m.m.
Träningsformen är lugn, men definitivt tuffare än man tror.



Core Styrka: Första delen av passet använder vi oss av skivstång för att stärka axlar, bröst, ben & armar. Därefter tränar vi bålen mest med egna kroppsvikten.

Core Behind: är en Styrkeklass för lår, rumpa, mage & rygg. Vi använder vår kroppsvikt som motstånd och ev viktplatta
Första delen av passet innehåller en del pulshöjande övningar så vi kommer att bli riktigt varma och svettiga. Går att vara barfota.
Passet är 45minuter långt.


logga in       personal