Bli medlem

Som medlem får du...

Läs mer »
Aktuellt schema

Vad kan jag träna idag?

Visa schema »
Boka pass

Boka pass i förväg

Klicka här »
Anmälan

Våra olika arrangemang

Gå till blanketter »

Gruppträning

BODYPUMP® BODYBALANCE® Core-träning Seniorträning 60+ Aqua "Vattenträning" Yoga Spinning by Polar Zumba Fitness SH'BAM® Funktionell Styrka Core Behind TRX-Gruppträning Mammaträning SPRINT™ 3D-träning CXWORX®
SPRINT™


LES MILLS SPRINT™ är inget vanligt cykelpass. Det är en tuff 30 minuters HIIT-träning som passar alla oavsett träningsbakgrund. Inspirerad av disciplinen Sprint inom cykelsport använder du dig av cykeln som ett verktyg, för att snabbt ta dig mot dina träningsmål. Fördelen med att träna HIIT på cykel är att tekniken är enkel att genomföra och belastningen på kroppens leder minimal. Klassen är uppbyggd på intervaller där målet är att arbeta på maximal ansträngningsnivå i varje intervall, för att sedan vila och återhämta sig innan du återupprepar intervallen. Intensiteten kan du på ett enkelt sätt justera utifrån din träningsnivå vilket innebär att du ständigt utmanar dig själv utifrån dina egna förutsättningar. Passet är baserat på den senaste forskningen kring högintensiv intervallträning (HIIT). Studier visar att LES MILLS SPRINT™ ökar energin och ämnesomsättningen flera timmar efter avslutat pass vilket hjälper dig att uppnå resultat på ett tidseffektivt sätt.

Hur ofta ska jag gå på passet?
LES MILLS SPRINT™ är ett pass som är utvecklat för att komplettera din ordinarie träning. Vi rekommenderar två pass i veckan för märkbara resultat.

Passar SPRINT™ mig?
Det här är en utmaning! LES MILLS SPRINT™ är ett tufft men enkelt pass där alla kan utmana sig till max utifrån sin individuella träningsnivå. Förbered dig på 30 intensiva minuter där du bestämmer din gräns.

Fördelar:
Förbättra din kondition.
Snabba märkbara resultat.
Ökad fettförbränning.
Tidseffektivt - 30 min kort och intensivt.

Klicka här för bokning!
logga in       personal